دستگاه های لاین کراتینه و احیا

دستگاه های لاین کراتینه و احیا

دستگاه های لاین کراتینه و احیا

امروزه با به روز شدن مواد لاین کراتین و احیا مو اصفهان، تکنیک ها و ابزار این کار هم گسترده تر شده است. در این میان یک سری دستگاه های به خصوصی هم وارد صنعت احیا و درمان موهای آسیب دیده شده است. مثل دستگاه مایکرومیست یا اوزون تراپی، نانو استیم یا نانو هیدروژن یا نانو اسپری و دستگاه کلامازون. هر کدام از این دستگاه ها در مرحله ای خاص مورد استفاده قرار می گیرند که در نهایت باعث آبرسانی و احیای بافت آسیب دیده مو یا جذب بیشتر مواد می شوند.

دستگاه مایکرومیست یا اوزون تراپی

دستگاه مایکرومیست را اغلب به وسیله اوزون تراپی که انجام می دهد، می شناسند. اوزون یک گاز فرار به حساب می آید که این دستگاه با تبدیل ذرات آب به بخار اوزون عمق نفوذ و جذب آب را بالا می برد. پس یک آبرسانی فوق العاده برای مو حاصل می کند.

مایکرومیست خاصیت یونیزه کردن هم دارد. وقتی از محصولاتی مثل رنگ مو یا دکلره استفاده می شود سطح یون های کف سر به هم می خورد که در نهایت باعث خشکی و موخوره می شود. این دستگاه با به تعادل رساندن یون های اسکالپ سر باعث آبرسانی و پرحجم شدن تار مو می شود.

گاز اوزون عملکرد پاک کنندگی هم دارد. این یعنی ابتدا آلودگی حاصل از محیط که بر سطح مو نشسته است کاملا پاک سازی می شود و سپس با نفوذ بیشتر باعث تعادل پی اچ کف سر، از بین رفتن چربی و شوره می شود. زمانی که آلودگی روی مو باشد میزان اکسیژن رسانی به فولیکول مو کم می شود و به اصطلاح تار مو خفه می شود. اگر در این حالت مواد گذاری انجام شود عمق نفوذ مواد کم می شود که می تواند در نتیجه کار تاثیر گذار باشد. بنابراین استفاده از مایکرومیست قبل کار علاوه بر پاک سازی، فلس های مو هم باز می شود و تار مو به طور کامل پذیرای مواد کراتینه یا احیایی می شود.

دستگاه های لاین کراتینه و احیا

گاز اوزون و حرارتی که دستگاه تولید می کند، گردش خون در کف سر را افزایش می دهد. این کار باعث افزایش خون رسانی و در نتیجه افزایش تجمع مواد مغذی به فولیکول مو می شود. زمانی که مواد مغذی بیشتری به بافت مو برسد ریشه تقویت و ریزش مو کمتر می شودT همچنین باعث رشد بهتر و سریع تر ساقه مو هم می شود.

پس به طور خلاصه کاربرد دستگاه مایکرومیست را می توان بدین صورت خلاصه کرد :

ایجاد گاز اوزون و اوزون تراپی مو

پاکسازی اسکالپ سر و از بین بردن آلودگی های محیطی بر روی تار مو

آبرسانی به ساقه و ریشه مو

کنترل پی اچ کف سر و به دنبال آن کنترل چربی در اسکالپ سر

کمک به رفع شوره

باز شدن منافذ مو برای جذب بهتر مواد

افزایش گردش خون در کف سر

کمک به رشد مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده

افزایش اکسژن رسانی و مواد مغزی به ریشه مو

فواید نورهای دستگاه مایکرومیست

نور های اصلی و پرکاربرد در این دستگاه نور سبز ، آبی و قرمز می باشند . اما لاین های دیگری مثل بنفش، یاسی یا سفید و آبی اقیانوسی نیز در بعضی از دستگاه ها وجود دارد .

نور قرمز: نور قرمز باعث افزایش جنبش مولکولی می شود و همچنین گردش خون در کف سر را زیاد می کند که باعث رسیدن مواد مغذی به ریشه مو  می‌شود و در نتیجه ریزش مو را بهبود می بخشد. این نور با خاصیت تنظیم چربی در کف سر، ضد شوره هم می باشد.

موارد استفاده : مشتری چربی کف سر یا شوره های درشت دارد یا دچار ریزش شدید در اثر چربی می باشد.

نور سبز : مشتری کف سر خشکی دارد ولی به حد خارش نرسیده است. باعث تجدید فیبر مو و تحریک کلاژن سازی می شود . برای موهای موخوره شده هم استفاده می شود.

نور آبی : طول موج بالایی دارد و عمق نفوذ مواد را بالا می برد و پس از ماسک تثبیت می شود از آن استفاده کرد  و باعث استریلیزه هم می شود.

اوزون تراپی مو اصفهان

نور زرد : رفع التهاب و سم زدایی. برای کسی که خشکی در حد اگزما یا خارش دارد می شود استفاده کرد.

نور بنفش : کار رفع تخلخل را انجام می دهد. تخلخل یعنی فلس های مو باز شده و دچار واگرایی می باشد. این اتفاق زمانی می افتد که مو دکلره شده یا به صورت مداوم از اتو و سشوار استفاده می شود. اگر این آسیب شدید شود، به کوتیکول و کورتکس مو هم می رسد و باعث از دست رفتن آب مو ، اسید های آمینه و پروتئین ها می شود که در نتیجه استحکام مو از بین می رود.

در آب و هوای شرجی مثل شمال یا جنوب کشور، از نور بنفش استفاده می شود که تخلخل مو را بپوشاند و ماندگاری مواد را بالا ببرد.

نور سفید یا یاسی : این نور کار استحکام و مقاوم سازی را انجام می دهد. بدین صورت که با تشکیل پیوند دی سولفیدی باعث مقاوم بخشی به مو می شود. لایت سفید یا یاسی اصولا برای لاین های درمانی مثل پروتئین تراپی یا بوتاکس و حتی پلکس تراپی مورد استفاده قرار می گیرد.

نور آبی اقیانوسی: زمانی این نور مورد استفاده قرار می گیرد که کف سر مشتری به شدت ملتهب و شوره همراه خارش شدید داشته باشد.

تعداد جلسات لازم برای اوزون تراپی بدین نحو می باشد که کلا 7 جلسه و در 3 هفته باید منظم انجام شود. هفته اول سه جلسه یک روز در میان. هفته دوم و سوم ، دوبار و دو روز در میان انجام می شود.

نکته پایانی در مورد این دستگاه این است که هنگام استفاده حتما از آب مقطر یا در صورت نبود آب مقطر ، از آب جوشیده سرد شده استفاده شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *