اوزون تراپی مو اصفهان

اوزون تراپی مو

مرکز تخصص کراتینه مو در اصفهان با مدیریت نرگس معینی برای رفع مشکلات ظاهری مو با استفاده از دستگاه های تخصصی و مواد درجه یک خدمات ارائه می دهد. این مرکز با استفاده از روش های مدرن برای جوان سازی و زیبایی موها همه ی تلاش خود را به کار می بندد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بسیاری از مشکلاتی که برای موها به وجود می آید به دلیل کمبود اکسیژن است. شادابی و زیبایی موها با اکسیژن رسانی بیشتر می شود. یکی از روش های مدرن برای رساندن اکسیژن به موها اوزون تراپی مو است. اوزون باعث افزایش اکسیژن در موها می شود و ریزش موها را کاهش می دهد. ریزش های غیر ارثی که در اثر عوامل محیطی به وجود می آید با اوزون تراپی قابل رفع است. برای انجام این روش بهتر است به مراکز مجاز مراجعه کنید.

مزایای اوزون تراپی

به دلیل مزایای اوزون تراپی استفاده از این روش می تواند برای رفع مشکلاتی ظاهری مو مناسب باشد. در این روش با استفاده از رساندن اکسیژن به موها سعی می کنند موهای آسیب دیده را احیا کنند. اوزون تراپی باعث رفع خارش کف سر و خشکی می شود. حساسیت پوستی با این روش به سادگی برطرف می شود. ریشه موها با استفاده از اوزون تراپی با افزایش اکسیژن باعث خون رسانی بیشتر و رشد موها می شود. آلودگی ها به صورت عمقی از پوست سر پاک شده و در صورت ارثی بودن شوره سر، تاسی، موخوره و آماس به درمان آن کمک می شود. ریشه ی موهای آسیب دیده در این روش ترمیم و بازسازی شده و استحکام و شادابی موها افزایش پیدا می کند. هر تار مو با استفاده از اکسیژن رسانی ضخیم و شاداب می شود.

طریقه ی اوزون تراپی مو

در آموزشگاه کراتینه اصفهان با توجه به در اختیار داشتن دستگاه ها و آموزش متدهای مدرن برای رشد و استحکام موها روش های مختلفی از جمله اوزون تراپی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش با استفاده از دستگاه مایکرومیست انجام می شود. موها را به کمک یک کاور در یک کابین قرار می دهند. به مدت 4 تا 5 دقیقه بخار در کابین قرار می گیرد و فولیکول های مو را تحریک می کند. به این وسیله مواد به سادگی در ریشه  ی موها نفوذ می کند.

امواج مافوق صوت مولکول های آب را تجزیه می کند و با مولکول های اکسیژن ترکیب می شوند. اتم های اکسیژن خاصیت اکسیداسیون دارند و به کمک فولیکول های مو به ساقه و ریشه نفوذ کرده و آن ها را ضخیم می کنند. این کار باعث از بین رفتن اکسیژن های مو و استرلیزه ی کامل آن می شود. این دستگاه در آخرین مرحله با سرد شدن فولیکول های مو را تحریک می کند. اتم اکسیژن موجود در بافت مو ثابت مانده و به کار خود ادامه می دهد. این روند مدت ها ادامه دارد و اکسیداسیون متوقف نمی شود و موها مستحکم می ماند.

اهمیت استفاده از گاز اوزون

کمبود اکسیژن از دلایل ایجاد سموم در محیط است. اکسیژن باعث افزایش ضد باکتری و ضد التهابی شدن محیط می شود. اوزون درمانی با افزایش اکسیژن به درمان بسیاری از بیماری ها از جمله مشکلات مربوط به مو جلوگیری می کند. در این روش بدون نیاز به جراحی اوزون در بافت سر تزریق شده و از سست شدن موها جلوگیری می کند. اوزون تراپی یک لایه بر روی موها ایجاد کرده و با پوشش کوتیکول مو سلامت آن را تضمین می کند. اوزون ساختار درونی رشته های مو  را تقویت کرده و تاثیر در رشد و زیبایی آن دارد. با استفاده از این متد رشد سلول های مرده مختل می شود. استفاده از اوزون تراپی به دلیل آلودگی های محیطی و کمبود اکسیژن می تواند تاثیر زیاد و طولانی مدت داشته باشد.

 برای جوان سازی و احیای مو در اصفهان بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید. در آموزشگاه و سالن زیبایی خانم معینی جدیدترین متدها مانند بوتاکس مو، پروتئین تراپی، فیلرتراپی مو و انواع دیگر تراپی ها انجام می شود. برای آشنایی با این روش ها می توانید به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کرده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.