پلکس تراپی مو اصفهان

پلکس تراپی مو اصفهان هم مانند بوتاکس ها به عنوان پیش تراپی در نظر گرفته می شوند، به این صورت که قبل از کار اصلی می توان از آنها استفاده کرد، البته اگر خود این تراپی ها به عنوان کار اصلی در نظر گرفته نشوند.

به فرض مثال اگر کسی نخواهد بوتاکس مو اصفهان انجام دهد و دوست داشته باشد تراپی دیگری انجام دهد، ولی اگر دارای موهای دکلره آسیب دار باشد باید اول یک پیش تراپی انجام دهد زیرا کار بوتاکس و یا پلکس است و بعد تراپی مورد نظر اجرا شود.

پلکس ها همانند بوتاکس ها رفع کشسانی می کنند، پیوندهای مورا برقرار می کنند، کات شدگی را برطرف می کنند، استحکام و قدرتی به مو می دهند که مو توان تحمل مواد کراتین و نانو کراتین یا هر چیز دیگری را بتوانند داشته باشند.

پلکس و بوتاکس ها تفاوتی که با پروتئین دارند این است که پروتئین و بوتاکس به غیر موارد احیایی یک صافی  50 یا 60 % به مو می دهند. ولی پلکس ها صافی ندارند و صرفاً کار احیا را انجام می دهند و نمی توان از آنها انتظار صافی داشت.

در استفاده کردن از آنها تفاوت هایی وجود دارد، مثلاً اینکه بعد از بوتاکس و پروتئین تراپی مو اصفهان می توان اتوکشی انجام داد، اما در پلکس ها اصلاً اتوکشی وجود ندارد. به طور کل از پلکس ها بسیار زیاد برای احیا استفاده می شود، چه برای شروع کار کراتین و چه برای انجام دکلره و رنگ. اصولاً می توان پلکس ها را با مواد ترکیب کرد و می توان به صورت جداگانه از آنها استفاده کرد چرا که حالت روغنی شکل دارد.