پرو بوتاکس مو اصفهان

پرو بوتاکس مو

سالن تخصصی خانم نرگس معینی آموزشگاه کراتینه مو در اصفهان با انجام خدمات تخصصی مو و برگزاری دوره های آموزشی در خدمت مشتریان است. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان بهترین خدمات را برای احیای موهای آسیب دیده در اختیار خانم ها قرار می دهد. برای آشنایی با دوره ها و خدمات مورد نیاز به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

برای موهای خانم ها که به دلایل ژنتیکی و یا استفاده از مواد درجه دو دچار مشکلاتی از قبیل وزی و آسیب شده اند، استفاده از دوره های و خدمات بی نظیر مجموعه ی ما پیشنهادهای ویژه ای مانند پرو بوتاکس مو دارد. استفاده از این روش علاوه بر افزایش پروتئین موها باعث جوانسازی نیز می شود. استفاده از مواد آرایشی برای پوست و مو باعث ایجاد مشکلات تدریجی می شود. موها به دلیل آسیب هایی که از رنگ ها و مواد شیمیایی می بینند ممکن است از ریشه ضعیف شده و دچار شکستگی شوند. موادی که برای پرو بوتاکس مورد استفاده قرار می گیرد موها را حجیم و براق کرده و درخشندگی آن ها را افزایش می دهد.

پروبوتاکس یا پروتئین بوتاکس

پروتئین بوتاکس ترکیبی از پروتئین و بوتاکس است و یا پروبوتاکس نیز نام دارد و اسم های زیاد دیگری نیز دارد. ولی بیشترین و آشنا ترین نام هایی که دارند همین پروبوتاکس و پروتئین بوتاکس است.

در این روش از ترکیب پروتئین و بوتاکس به نسبت های مختلف استفاده می شود. ترکیب مواد بسته به درخواست و موهای مشتری که چه مقدار آسیب دیدگی دارد، انجام می شود.

اگر موها سوختگی و آسیب دیدگی زیادی داشته باشند ترکیب بوتاکس بیشتر است، اگر مو حالت رنگ شده آسیب دار باشد پروتیئن ترکیب بیشتر است و یا به صورت نصف که 50% پروتئین و 50% بوتاکس است مواد با هم ترکیب می شوند، همه این موارد به شرایط موی مشتری بستگی دارد.

ماندگاری این روش بین 6 تا 8 است.

دلایل استفاده از پروبوتاکس یا پروتئین بوتاکس مو

استفاده از موادی که برای پروتئین و بوتاکس مو استفاده می شود، علاوه بر درخشان کردن موها باعث رفع آسیب دیدگی های ظاهر و عمق موها می شود. ترکیب موادی مانند روغن خاویار، ویتامین های ب5، ویتامین ای، پپتید و کمپلکس کلاژن باعث زیبا و درخشندگی موها و مشکلات ریشه ای آن ها می شود. برای کسانی که به دلیل مشکلات عصبی، رژیم های نامتعارف و کمبود ویتامین دچار ریزش مو می شوند گذراندن یک دوره ی درمانی تخصصی بسیار مفید است. به همین دلیل بهتر است از اصالت مواد مورد استفاده توسط آرایشگران و افراد متخصص اطمینان داشته باشید. موادی تقلبی نه تنها باعث ایجاد مشکلاتی برای ریشه ی موها می شوند بلکه ممکن است ظاهر مو را نیز خراب کنند. احیای مو در اصفهان در آموزشگاه تخصصی ما با بهترین متد و مواد انجام می شود. برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

مزایای پروبوتاکس یا پروتئین بوتاکس مو

از دست دادن رطوبت موها به دلیل استفاده ی بیش از حد از رنگ مو و مواد شیمیایی مضر است. موخوره و وزی موها باعث از دست رفتن سلامت و زیبایی ظاهری آن ها می شود. برای سلامت نگه داشتن موها می توان از ویتامین، آنتی اکسیدان و پروتئین های مغذی استفاده کرد. پر کردن شکاف های مو با استفاده از روش پرو بوتاکس در کنار بوتاکس مو اصفهان از مزایای بارز استفاده از این روش است. استفاده از دو روش بوتاکس و پروتئینه کردن مو می توان به حفظ سلامتی موها کمک کرد و برای انواع آسیب هایی که موها دیده اند به فکر راه چاره بود. برای برخورداری از خدمات تخصصی بهتر است به مراکز مجاز مراجعه کنید.

کاندیدای استفاده از روش پروبوتاکس یا پروتئین بوتاکس مو

استفاده از روش پرو بوتاکس مو برای افرادی مناسب است که مشکلات ظاهری و ریشه ای موهای آن ها باعث از دست رفتن زیبایی و طراوت ظاهری موها شده است. موهایی که موخوره دارند به دلایلی مثل بالا رفتن موخوره به سرعت سلامتی خود را از دست می دهند. موهایی که بسیار نازک هستند از اینگونه مشکلات بیشتر رنج می برند زیرا مقاومت آن ها کمتر است. استفاده از روش پرو بوتاکس به دلیل نیاز به حفظ سلامتی و افزایش سرعت رشد آن ها بسیار موثر است. برای کسانی که وزی موهای خود را دوست دارند نیز استفاده از این روش می تواند به صاف شدن آن ها و درخشندگی منجر شود.

نحوه استفاده و میزان ماندگاری پروبوتاکس یا پروتئین بوتاکس مو

برای استفاده از خدماتی مانند آموزش کراتینه مو در اصفهان و پرو بوتاکس مراجعه به مراکز معتبری که روش های تخصصی و مواد اصل استفاده می کنند می تواند باعث ماندگاری بیشتر این خدمات شود. اثرات پرو بوتاکس بسته به نوع مواد و کار حرفه ای 6 تا 8  ماه نیز باقی می ماند. انجام روش های مراقبتی می تواند این دوره را طولانی تر کند. برای آشنایی با این دستورالعمل ها می توانید به آرایشگران متخصص مراجعه کرده و از تجربه و دانش آن ها در این زمینه استفاده کنید. برای انجام روش های پروبوتاکس حتما باید از سالن های تخصصی مو کمک بگیرید زیرا علاوه بر مواد اصل از روش های نوین استفاده می کنند.