نانو کراتین مو اصفهان

در مرحله بعداز کراتین ها، نانو کراتین مو اصفهان معرفی شدند که ذرات آنها در حد نانو ریز است، نیازی به مکث زیاد مواد بر روی مو مانند کراتین ندارند که نباید مو پس از تراپی تا چند روز شسته نشود. نانو کراتین ها با همان مکث و اتوکشی که در سالن زیبایی دارند به طور کامل جذب مو می شوند، بخاطر ریز بودن و باز بودن کورتکس مو سریع جذب می شود.

امروزه مواد نانو کراتین طرفداران زیادی دارد، مواد قرنطینه ندارد، صافی آن ماندگار است، فرمالدئید بسیار کمتری نسبت به سایر مواد ها دارند. اصولاً این مواد آنزیم هستند ( آنزیم به معنی این است که فعال کردن آنها نیاز به آب دارد)، به صورت گیاهی هستند و می توان از این مواد برای خانم های باردار در ماه های آخر بارداری و حتی کودکان نیز استفاده کرد.

کلاً اصطلاح نانو به ریز بودن ذرات گفته می شود. مثلاً بوتاکس ها درشت ملکول هستند، ولی ما نانو پروتئین داریم به غیر از نانو کراتین که ریز هستند. نانو پروتئین مو اصفهان مواد پروتئینی هستند که ریز هستند ولی موادی به نام نانو بوتاکس وجود ندارد به خاطر اینکه بوتاکس ها ماهیت آنها درشت ملکول بودن است.

حالا وقتشه که در مورد بوتاکس مو اصفهان بیشتر بخوانید.

ماندگاری نانو کراتین ها هم تا زمانی است که ریشه مجدد رشد کند، و در صورت دلخواه مشتری فقط ریشه های رشد کرده تراپی می شوند.

اما پروتئین و بوتاکس ها صافی آنها به مرور کم می شود که بین 6 تا 8 ماه دوام دارند.

مابین این دو مورد لاین های ترکیبی قرار می گیرد مانند کرابوتاکس و پروکراتین که مدت زمان ماندگاری صافی آنها بین 10 ماه حتی تا 1 سال است. البته بستگی به شرایط نگهداری مو نیز بستگی دارد که این مدت کم یا زیاد می شود.

این مطلب نیز برایتان کاربردی است: کرابوتاکس مو اصفهان