پروکراتین مو اصفهان

پروکراتین مو اصفهان در سالن زیبایی نرگس معینی انجام می شود که برای احیای موهای آسیب دیده و زیبا کردن ظاهر آن ها خدمات مدرن و بی نظیری را به مشتریان ارائه می دهد. برای خانم هایی که به دلایل مختلفی از جمله دکلره کردن موها و یا افزایش موخوره امیدی به زیبایی و درخشندگی دوباره ی موهای خود ندارند، خدمات و متریال بی نظیری در این مجموعه، در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کراتینه کردن مو از روش هایی پر طرفداری است که در سال های اخیر برای صاف کردن موهای مجعد رواج پیدا کرده است. کراتینه از روش هایی است که علاوه بر حفظ زیبایی موها به درخشندگی آن ها نیز کمک می کند. به دلیل عدم وجود کراتین در موها و کمبود پروتئین به خصوص با بالا رفتن سن امکان ایجاد مشکلاتی از قبیل وز شدن و از دست دادن حالت در آن ها به وجود می آید به همین دلیل بهتر است از روش پروکراتین مو برای زیبا سازی و احیای موها استفاده کنید که به صورت اصولی و با بهترین متریال انجام می شود.

کراتینه و پروتئینه کردن مو به دلیل استقبال خانم ها در مراکز آرایشی از خدمات ثابت است ولی باید دقت داشته باشید که به دلیل حساسیت موها و مراقبت از ریشه ی آن ها بهتر است از افراد ماهری کمک بگیرید که خدمات خود را با استانداردهای موجود و مواد درجه یک انجام می دهند. سالن تخصصی مو خانم معینی با انجام خدمات اوزون تراپی، کراتین، پروتئین تراپی، بوتاکس مو اصفهان و … با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

کرابوتاکس و پرو کراتین  

کرابوتاکس و پرو کراتین از لاین های ترکیبی هستند که

پروکراتین ترکیبی از پروتئین و کراتین است.

کرابوتاکس ترکیبی از کراتین و بوتاکس است.

که باز هم به نسبت های مختلفی با هم ترکیب می شوند، بسته به مو و خواسته مشتری دارد. اگر احیایی برای فردی زیاد مهم باشد پروتئین و بوتاکس زیادتر ریخته می شود و کراتین کمتر ولی اگر صافی زیاد در نظر داشته باشد کراتین بیشتر ریخته شود، و حتی می توان ترکیب را به صورت 50 ، 50 در نظر گرفت.

تفاوت کرابوتاکس با پروتئین بوتاکس خالی این است که به غیر از اینکه صافی بیشتری به مو می دهد، ماندگاری و صافی آن بیشتر است. پروتئین بوتاکس ها اصولاً به مرور ماندگاری صافیشان کم می شود ولی احیا آنها باقی می ماند.

مراحل آموزشی پروکراتین مو در اصفهان

برای هنرجویانی که تمایل به گذراندن آموزش حرفه ای کراتینه و خدماتی مانند آموزش کراتینه مو اصفهان دارند دوره های آموزشی از مبتدی تا حرفه ای در نظر گرفته شده است. برای داوطلبان گذراندن این دوره ها بهتر است سرفصل ها برای انجام کراتین به صورت حرفه ای آموزش داده شود. در دوره های آموزشی آشنایی با برندهای موادی که برای کراتین استفاده می شود از ضرورت های اولیه است.

به دلیل عرضه ی برخی از مواد درجه دو و بی کیفیت با قیمت بالا بهتر است هنرجویان بتوانند مواد آرایشی اصل را تشخیص بدهند. در دوره های بعدی روش تقسیم مو با حجم های متفاوت آموزش داده می شود. افرادی که آموزش های مجازی را دنبال می کنند ممکن است نتوانند همه ی مراحل را به درستی انجام دهند به همین دلیل نیاز است این آموزش ها زیر نظر متخصصان انجام شود.

آموزش احیای مو با پروکراتین

آموزش پرو کراتین برای کراتینه و صاف کردن به صورت حرفه ای باید در آموزشگاه زیر نظر مربیان کارآزموده انجام می شود. کراتینه کردن مو در آموزشگاه کراتینه اصفهان به دلیل نیاز به انجام مراحل مختلف و تهیه ی بهترین مواد، نیاز به دوره های تخصصی دارد که هنرجویان باید علاوه بر گذراندن بخش های تئوری آموزش های عملی را با انجام مراحل کراتینه زیر نظر مریبان آرایشگری بگذرانند.

آموزش پروکراتین در آموزشگاه های مجاز با گذراندن دوره ها و شرکت در امتحانات به دریافت مدرک می انجامد به همین دلیل بهتر است از مجوزهای آموزشگاهی که دوره ی کراتینه و احیای مو را در آن می گذرانید اطمینان حاصل کنید تا بتوانید با استفاده از مدرک معتبر آموزشگاه وارد بازار کار شوید. برای دریافت خدمات آموزشی و احیای مو در اصفهان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ویژگی استفاده از روش پروکراتین مو اصفهان

برای احیای مو از روش ها و مواد مختلفی استفاده می شود با توجه به جنس مو و میزان آسیب دیدگی آن این روش ها با بهترین متریال انجام می شود. سرفصل هایی مانند کراتینه کردن و پروتئین تراپی مو در اصفهان برای احیای موهای آسیب دیده آموزش داده می شود و زمان انجام این خدمات نیز به مهارت آرایشگران بستگی دارد. برای احیای موها می توان به مراکز معتبری مانند سالن های آرایشی مجوز دار مراجعه کرد.

پروکراتین از روش های تخصصی برای کمک به موهای آسیب دیده است. این روش به حذف موهای وز و زیباتر شدن آن ها کمک می کند. علاوه بر زیبایی ظاهری به دلیل وجود پروتئین و ویتامین های مفید در مواد پروکراتین سلامتی موها نیز حفظ می شود. ابریشمی و براق شدن موها با پر کردن شکاف آن ها با مواد با کیفیت امکان پذیر است. بوتاکس به حفظ درخشندگی و سلامت موها نیز کمک می کند.