مولتی فانکشن مو اصفهان

مولتی فانکشن مو اصفهان به روشی گفته می شود که چندین مرحله در طی یک روز بر روی مو ها انجام می شود و صرفاً مخصوص موهای آسیب دیده زیاد، موهای سوخته شده با دکلره و حتی موهایی که با رنگ آسیب دیده باشد، است.

از این بابت به آن مولتی فانکشن گفته می شود که یک پیش تراپی مهم قبل از شروع کار انجام می شود تا مقاومت مو بالا رود و توانایی تحمل مواد و تراپی های مراحل بعد را داشته باشد.

مثلاً برای تراپی یک مو در مرحله اول از بوتاکس مو اصفهان استفاده می شود، به این دلیل که کار اصلی بوتاکس ضخیم سازی مو است و یک زیر سازی است تا مو بتواند برای مراحل بعد آماده شود. سپس تایم استراحت به مو داده می شود، یک براشینگ و اتوکشی سبک انجام می شود تا مقاومت مو برای جذب مواد بالا رود. سپس موها کاملاً شسته می شود و در محله بعد با توجه به نوع مو و درخواست مشتری از مواد کراتین، نانو کراتین مو اصفهان و یا هر نوع مواد تراپی دیگر استفاده می شود.

در این مثال مرحله اول که بوتاکس تراپی انجام شده و در مراحل بعدی کراتین یا پروکراتین مو اصفهان و یا هر نوع تراپی های دیگر. در واقع  این روش از چندین مرحله تشکیل شده است و به این چند مرحله ایی شدن مو مولتی فانکشن گفته می شود که در طی یک روز انجام می شود.

ماندگاری مولتی فانکشن هم مانند کراتین است، ولی افراد باید این را در نظر داشته باشند مویی که آسیب دیده باشد، مانند یک موی طبیعی و نچرال، صافی شلاقی را نمی گیرد. چرا که بافت مو از بین رفته و موها به طور کلی باید یک بافتی درون خود داشته باشند تا بتوانند مواد را درون خود نگه دارند.

و از طرفی هر چه مو آسیب دیده تر باشد، کورتکس های مو باز است و مواد زودتر از بافت مو خارج می شود.

ما سعی می کنیم در این مجموعه با استفاده از مواد و ماسک های تثبیت کننده کورتکس های مو را ببندیم ولی با این حال این نکته بسیار مهمی است که شما باید از آن آگاه باشید.