کرابوتاکس مو اصفهان

کراتینه صافی یا کراتینه احیا؟

کراتینه صافی و کراتینه احیا، اصطلاحاتی که امروزه زیاد شنیده میشوند، در این مقاله به بررسی مزایای هرکدام میپردازیم. و همچنین با واژگان درصد صافی و درصد احیا هم بیشتر آشنا میشویم. در انتها بهتر میتوانیم تصمیم بگیریم که کدام روش مناسب موهایتان است
چرا کراتینه صافی ؟
چرا این روز ها صافی مو پر تقاضا شده است؟ چرا بسیاری از افراد از کراتینه فقط برای صاف کردن موهایشان استفاده میکنند؟ حتما برایتان پیش آمده که بعد از حمام ساعات زیادی را صرف براشینگ و حالت دادن موهایتان کرده باشید. صافی حاصل از کراتینه این مشکل را برای شما حل میکند، به طوری که برای شش ماه کاملا فراموش میکنید حالت اصلی موهایتان مجعد بوده است. همچنین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به مد و استایل اهمیت میدهید، باید بدانید این روزها داشتن موهای صاف و شلاقی، در میان خانم های خوش پوش بسیار پر تقاضا شده است.
چرا کراتینه احیا ؟
اما در آن روی سکه!!! احیا … که مهم ترین هدیه کراتینه برای مو های شماست. که اکثر مواقع نادیده گرفته میشود. همچنین میتواند به آبرسانی بهتر و ترمیم ساقه های آسیب دیده کمک کند. اگر سشوار، دکلره، رنگ و براشینگ به موهایتان آسیب رسانده اند، پس احیا برای شما نقش پررنگ تری در زیبایی موهایتان ایفا میکند. به عنوان یک متخصص مو باید بگویم که در کراتینه خاصیت احیا بیش از صافی آن مورد اهمیت است. متاسفانه در این سال ها اکثر مراجعین (90 درصد) خواستار صافی مو بوده اند. امابهتر است بدانید کراتینه احیا از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است؛ بطوری که مواد آن قیمت بالاتری در بازار دارد.
از کجا درصد صافی و درصد احیا محصول راتشخیص دهیم؟
قبل از اینکه این متن را برایتان بنویسم، ساعت ها وقت گذاشتم تا در متون انگلیسی عبارت صافی و احیا را پیدا کنم. جالب است بدانید که حتی ترجمه این کلمات هم در متون انگلیسی بی معناست. به گونه ای که به جرات میتوانم بگویم این اصطلاحات فقط مربوط به کشور خودمان است. حتی درصد صافی و درصد احیا چیز هایی نیستند که روی بسته محصول درج شده باشند. این مقادیر و درصد ها کاملا برحسب تجربه استفاده آرایشگران از نتایج به دست آمده بیان شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *