بوتاکس مو اصفهان

خدمات تخصصی بوتاکس مو اصفهان در سالن زیبایی نرگس معینی با استفاده از بهترین برند و مواد انجام می شود. این مرکز با استفاده از بهترین مواد اصل و اورجینال برای رفع آسیب دیدگی موها تلاش می کند. این خدمات از جمله کراتینه مو اصفهان با جدیدترین متد انجام می شود. برای آشنایی با خدمات مجموعه ما می توانید به قسمت های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

بوتاکس ها در واقع کار ضخیم سازی مو را انجام می دهند. بافت مویی که آسیب دیده و سوخته در اثر دکلره را می توان به وسیله بوتاکس ترمیم کرد، همچنین باعث می شود بافت های مو به یکدیگر پیوند داده شوند و حالت کشسانی و شکستگی مو را برطرف می کند.

بوتاکس به عنوان یک پیش تراپی و بستر ساز برای موها استفاده می شود که هم رفع کشسانی می کند و هم استحکام مو را بالا می برد و یک آبرسانی عمیق به مو می دهد.

بوتاکس بیشتر برای موهای دکلره و سوخته شده استفاده می شود، اما برای موهایی که رنگ ساده دارند و یا موهای طبیعی که قرار است صرفاً کار احیا انجام شود به وسیله پروتئین تراپی انجام می شود. پروتئین یک نرمی و لطافت به مو می دهد، آبرسانی انجام می دهد، موخوره ها رفع می کند، پیوند هایی بین سر مو ایجاد می کند، وزی مو را می گیرد.

بنابراین تفاوت بین پروتئین تراپی و بوتاکس همین است و ماندگاری هر دو روش 8 ماه است.

بوتاکس مو درمان شیمیایی نیست و ضرری برای موها ندارد. این روش با استفاده از مواد مرطوب کننده ای که به عمق موها نفوذ می کند انجام می شود. برای کسانی که موهای وزی دارند استفاده از روش بوتاکس باعث رفع مشکلات ظاهری موها و تقویت آن ها می شود. مواد بوتاکس به دلیل ترکیبات مانند کلاژن، تغذیه کننده، ویتامین E، ویتامین B6 و روغن خاویار باعث بازسازی موهایی می شود که به دلایل مختلفی دچار آسیب شده اند.

موهای ابریشمی و براق با استفاده از بوتاکس باعث سلامتی موها می شود. مواد مرغوبی که در سالن تخصصی مو مورد استفاد قرار می گیرد ویتامین های مورد نیاز مو و پروتئین و لیپید را تامین کرده و از سست شدن ریشه ی موها به دلیل عدم وجود ویتامین جلوگیری می کند. موهایی که به دلیل استفاده از سشوار، اتو و سایر دستگاه ها دچار آسیب شده اند با استفاده از بوتاکس احیا می شوند.

بهترین مرکز تخصصی بوتاکس مو در اصفهان

به دلیل نیاز موها به مراقبت به خصوص با افزایش سن بهتر است با استفاده از روش های مدرن به تقویت موهای خود بپردازید، زیرا افزایش سن باعث تولید کمتر کراتین طبیعی در موها می شود. شرایط آب و هوایی نیز از دلایلی است که باعث می شود موها دچار آسیب های جدی شوند. سالن زیبایی ما بهترین مرکز بوتاکس مو در اصفهان است که برای رفع مشکلات ظاهری و تقویت انواع موها با جنس های مختلف سعی در ارائه ی خدماتی بی نظیر دارد. بوتاکس مو با استفاده از مواد مرغوب علاوه بر درمان مو خوره به پر پشت شدن موها نیز کمک می کند. برای رفع آسیب های مو می توانید از روش هایی مانند بوتاکس و کراتین مو استفاده کنید.

بوتاکس مو چیست و حاوی چه موادی است؟

استفاده از روش بوتاکس مو که به عنوان یک نرم کننده ی عمیق بر روی موها اعمال می شود باعث می شود موها به صورت عمیق پوشانده شوند. با استفاده از بوتاکس فیبر مو با کراتین پوشیده می شود. موهای نازک و شکسته به وسیله ی بوتاکس پر شده و براق تر به نظر می رسند. بوتاکس مو که روشی موضعی است دارای مواد و ترکیباتی است که موهای سالم و طبیعی به آن نیاز دارند. مواد بوتاکس حاوی مقدار زیادی ویتامین، پروتئین و روغن خاویار است. که برای بهبود خاصیت ارتجاعی موها، حفظ رطوبت و شادابی و کاهش شکنندگی موها مناسب می باشد. با استفاده از بوتاکس مو می توان بدون نیز به رسیدگی به موها و استفاده از دستگاه هایی مانند اتو، موهایی شفاف و طبیعی داشت. برای انجام خدماتی مانند نانو کراتین مو در اصفهان بهتر است از روش های کاربردی استفاده کنید.

بوتاکس مو برای چه افرادی مناسب است؟

بوتاکس از روش های ثابت شده برای رفع مشکلاتی است که باعث آسیب دیدگی موها می شود. برای کسانی که موهای آن ها در اثر عوامل مختلفی دچار آسیب دیدگی شده اند روش های مختلفی وجود دارد که برای احیای موها در مراکز معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که موهای شکسته، آسیب دیده و خشک دارند به دلیل عدم وجود کراتین مورد نیاز موها در اثر عوامل مختلف ظاهری نامناسب پیدا می کنند زیرا مو تاثیر زیادی در زیبایی دارد.

موهای مجعد نیز نیاز به گذراندن زمان زیادی دارند تا صاف و یکدست شوند و استفاده از بوتاکس علاوه بر سلامت مو باعث زیبایی آن ها نیز می شود. موهای کدر با استفاده از این مواد شفاف و براق می شوند و شوره و مو خره نیز از بین می رود. مواد موجود در موها از چرب شدن و تعریق بیش از حد کف سر نیز جلوگیری می کند.

قیمت بوتاکس مو در اصفهان

هزینه ی بوتاکس مو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای استفاده از این روش باید به مراکز تخصصی مو مراجعه کنید و از تبحر این افراد بهره بگیرید. در این مراکز بهترین مواد برای بوتاکس مو استفاده می شود. قیمت این مواد با توجه به کیفیت آن و برند تولید کننده مشخص می شود. برای جلوگیری از آسیب بیشتر استفاده از مواد درجه یک توصیه می شود به همین بهتر است از آرایشگر خود اطلاعاتی درباره ی مارک مواد بوتاکس اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

مزایای استفاده از بوتاکس مو چیست؟

در مواد بوتاکس مقداری مواد اسیدی وجود دارد که برای موها مفید هستند. در این روش از مواد شیمیایی استفاده نمی شود. با استفاده از این روش از کف سر محافظت می شود و این عامل از ریزش موها جلوگیری می کند. مشکلاتی مانند شوره، پسوریازیس و نازکی تارهای آسیب دیده ی مو با استفاده از این روش رفع می شود. مزایای کلی که می توان برای بوتاکس مو تعریف کرد شامل مواردی همچون، عدم نیاز به استفاده از اتو مو، حفظ رطوبت موها، عدم نیاز به رسیدگی و صرف وقت زیاد، عدم موخوره و دیگر موارد می شود.

چه کسانی می‌توانند موهایشان را بوتاکس کنند؟

افرادی که پایین موهایشان به چند شاخه تقسیم شده است
موهای بسیار نازک که پُری و درخشندگی خود را از دست داده‌اند
موهای آسیب دیده
موهای وز
افرادی که تمایل دارند موهایشان صاف شود

مراقبت های ضروری پس از بوتاکس مو چیست؟

برای ماندگاری بیشتر و شفافیت موها بهتر است بعد از بوتاکس از روش های مراقبتی استفاده شود. بعد از انجام بوتاکس بهتر است تا 48 ساعت از شستن موها خودداری کنید. مواد مغذی که با بوتاکس بر روی موها اعمال شده است برای نفوذ در ریشه ها باید مدتی بر روی مو بماند و نیازی به شستشوی سریع بعد از انجام بوتاکس نیست.

موادی که در ترکیب شامپوها وجود دارد برای موهای بوتاکس شده ضرر دارد به همین دلیل بهتر است از شامپوهای تخصصی برای موهایی که بوتاکس شده استفاده کرد. استفاده از سشوار پس از شستشوی موها نیز برای سلامتی موهای بوتاکس شده ضرر دارد.  برای مراقبت از موها می توان از روش های دیگری نیز استفاده کرد. نانو پلاستیای مو در اصفهان از جمله ی این روش ها است.