پروتئین تراپی مو اصفهان

پروتئین تراپی مو

سالن تخصصی نرگس معینی با انجام خدمات تخصصی مو برای رفع مشکلات و احیای مو در اصفهان با بهترین مواد و روش های نوین به خانم ها خدمات ارائه می دهد. برای دریافت خدمات تخصصی مو و گذراندن دوره های آموزشی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سلامت و تقویت موها با استفاده از روش پروتئین تراپی باعث زیبایی و نشاط موها می شود. آلودگی هوا و استفاده از رنگ های شیمیایی به مرور باعث آسیب رسانی به موها شده و آن ها را با مشکلاتی از قبیل شکستگی، موخوره و عدم شفافیت مواجه می کند.

افزایش سن باعث کم شدن برخی از پروتئین ها در مو می شود به همین دلیل آرایشگران حرفه ای روش پروتئین تراپی را پیشنهاد می دهند. موهایی که دچار آسیب هایی مانند خشکی بیش از حد، نازکی و ضعیفی شده اند را می توان با استفاده از روش هایی مانند پروتئین تراپی مو درخشنده و زیبا کرد.

در صورتی که مواد مورد استفاده اصل بوده و توسط افراد حرفه ای موها پروتئین درمانی شوند می توان تا مدت ها از زیبایی موهای خود لذت ببرید.

پروتئین و بوتاکس جزو لاین های احیا محسوب می شوند، که احیا 100 % و صافی 50 % می دهند. ماندگاری آنها بین 6 تا 8 ماه و بسته به مراقبت فرد کم یا زیاد است.
پروتئین ها برای رفع خشکی، وزی، موخوره و استحکام، نرمی و لطافت بخشیدن به مو است.

فواید پروتئین تراپی

استفاده از روش هایی مانند کراتینه مو در اصفهان و پروتئین تراپی می تواند باعث رفع مشکلاتی شود که موها را دچار ریزش کرده و باعث کمبود اعتماد به نفس می شود. استفاده از مواد پروتئینی علاوه بر تقویت ریشه ی موها و نرم کردن ساقه ی آن ها باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود. برای کسانی که به دلیل داشتن موهای نازک، ظاهر موهای آن ها کم حجم به نظر می رسد استفاده از درمان با مواد پروتئینی می تواند موهای آن ها را حجیم تر نشان دهد. صاف و درخشان شدن موها و رشد آن ها با رسیدگی به موها بیشتر می شود و به افزایش مواد مغذی مورد نیاز موها نیز کمک می کند.

دلایل مختلفی برای انجام پروتئین تراپی وجود دارد که می تواند باعث جوان سازی موها شود. آلودگی ها، بالا رفتن سن و استفاده از رنگ های نامرغوب علاوه بر زبر شدن باعث خشکی و شکنندگی موها می شود پروتئین تراپی همه ی این مشکلات را رفع می کند. کاهش انعطاف پذیری و حس چسبندگی در موها به دلیل کم شدن مواد پروتئینی به سادگی و با انجام پروتئین تراپی قابل حل است.

مراقبت های بعد از پروتئین تراپی

برای افزایش تاثیرات درمان پروتئینی بهتر از روش های مراقبتی بعد از پروتئین تراپی استفاده کنید. آرایشگران حرفه ای این روش ها را به خوبی می شناسند و برای مراقبت از موها بهترین راهکارها را پیشنهاد می دهند. برای دوام بیشتر پروتئین تراپی بهتر است از حمام کردن و یا شانه زدن موها تا 48 ساعت بعد از آن خودداری کنید. تا 3 هفته بعد از پروتئین تراپی باید از انجام کارهایی از قبیل پلکس تراپی و رنگ کردن موها اجتناب کنید.

موها به دلیل استفاده از پروتئین با افزایش رطوبت مواجه می شوند به همین دلیل بهتر است برای حفظ رطوبت از ماسک مو نیز استفاده کنید. به دلیل حساس شدن تار موها نباید از سشوار استفاده کنید پس بهتر است در معرض حرارت سشوار و نور خورشید قرار نگیرید. سولفات باعث ایجاد مشکلات در موها می شود به همین دلیل بهتر است از شامپوهای ضد سولفات استفاده کنید. خیس ماندن طولانی موها نیز باعث تخریب آن ها می شود.

علائم کمبود پروتئین مو

از علائم کمبود پروتئین می توان به ریزش موها و پیشرفت سریع آسیب آن ها اشاره کرد. عدم انعطاف پذیری موها و بازگشت سریع به حالت ابتدایی نیز از کم بودن مواد پروتئینی خبر می دهد. موها با آسیب هایی که می بینند اولین واکنش بارزی که دارند موخوره و خشکی است. این آسیب به دلیل کمبود مواد مغذی است پس بهتر است از روش هایی مانند بوتاکس مو در اصفهان و درمان پروتئینی در مراکز معتبر بهره ببرید.

مراقبت صحیح از موها رمز سلامتی و شادابی مو است به همین دلیل باید پیش از هرگونه درمان از مزایای روش های مختلف آگاهی کسب کنید. موها به دلایلی مانند موخوره و از دست دادن زیبایی ظاهری نیاز به مراقبت بیشتر پیدا می کنند پیش از انجام هر کدام از روش ها از آرایشگران حرفه ای در این باره اطلاعات کسب کرده و در صورت نیاز به جوان سازی مو برای انجام آن ها اقدام کنید.